انقلاب اسلامی ایران با باور به مکتب حضرت سیدالشهداء ماندگار و جاودانی شد

جلال مآب با اشاره به اهمیت جایگاه والای شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری ستاد عتبات عالیات گفت: انقلاب اسلامی ایران با باور به مکتب حضرت سیدالشهداء ماندگار و جاودانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد جلال مآب» با حضور در آئین تودیع و معارفه رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان البرز که یکشنبه 12 بهمن در هیئت انصارالائمام(ره) رزمندگان کرج برگزار شد گفت: عشق و علاقه به حضرت زهرا (س) یکی از ویژگی ها و شاخص های اخلاقی شهید سردار سلیمانی بود.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: اسلام همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران فرمودند با محرم و صفر است که زنده مانده است و انقلاب اسلامی ایران نیز با باور به مکتب حضرت سیدالشهداء ماندگار و جاودانی است.

 

وی با تشریح ابعاد مختلف شخصیتی و وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: باور به جایگاه عالی حضرت زهرا سلام الله علیها از وجود شهید حاج قاسم سلیمانی یک روح بزرگ ایمانی و الهی ساخت آنچنان که تربیت یافته مکتب فاطمی در راه دفاع از حرمین به مقام عالی شهادت نائل آمد.

 

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی، بنیانگذار شکل گیری ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور است که امروز این ستاد در جای جای ایران اسلامی با هدف خدمت رسانی فعالیت های شاخصی دارد.

 

به گفته جلال مآب، شهید حاج قاسم سلیمانی از سربازان شاخص انقلاب بود که در مکتب امام خمینی(ره) پرورش یافت و به عنوان سرباز انقلاب همواره خود را برای خدمت به مردم فدا کرد.

 

وی اظهار کرد: خادمان ستاد عتبات عالیات استان البرز خود را از خادمان و رهبروان شهداء می داند و در این مسیر با باور به جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت می کند.

 

مرز خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات در جریان کرونا بسته نشد

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: در جریان شیوع بیماری کرونا بسیاری از مرزها بسته شد و کارهای بسیاری بر زمین ماند ولی مرز خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات در جریان کرونا بسته نشد.

 

جلال مآب در پایان خاطرنشان کرد: خدمت به عتبات عالیات به واقع در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی جریان یافت و در امتداد آن ادامه خواهد یافت.

 

گفتنی است، سردار علی اسلام خواه در این آئین به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز معارفه و سلیمان شکری با تودیع از سمت قبلی خود به عنوان مسئول امور استان های ستاد عتبات عالیات کشور فعالیت می کند. 

 

 

 

کد خبر 1021870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha