چهارمین گلزار شهداء کشور در البرز رونمایی می شود/ بهره مندی از فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رستمیان با اعلام خبر رونمایی از چهارمین گلزار شهداء کشور در البرز به مناسبت دهه فجر گفت: بهره مندی از فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف بنیاد شهید و امورایثارگران به مناسبت دهه فجر است.

« سلیمان رستمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز به مناسبت دهه فجر گفت: چهارمین گلزار شهداء کشور در البرز رونمایی می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: اساس و مبنای برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز در جریان برپایی گرامیداشت ایام الله دهه فجر فضای مجازی است.

 

وی با اشاره به اهمیت تفکر انقلاب برخاسته از مکتب سیدالشهداء بیان کرد: خدمت به ایثارگران و جانبازان و خانواده های آنان تنها با تفکر انقلاب برخاسته از مکتب سیدالشهداء محقق می شود.

 

وی اظهار کرد: ایثارگران بهترین سند حقانیت انقلاب هستند که در جریان هشت سال دوران دفاع مقدس با فدا کردن جان خویش پا به عرصه ایثار و شهادت گذاشتند و از آرمان های انقلاب دفاع کردند.

 

رستمیان ادامه داد: آذین بندی اداره کل بنیاد شهید استان البرز، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی اردوهای تفریحی در کردان، تبلیغات محیطی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد از جمله برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: آئین مهمانی لاله ها، عطرافشانی و گل افشانی مزار شهدآء پنجشنبه ۱۵ بهمن همزمان با سراسر کشور در البرز به ویژه در امامزاده محمد(ع) برگزار و از چهارمین گلزار بزرگ کشور در این آستان مقدس رونمایی می شود. 

 

 

کد خبر 1021877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha