۱۱۵ پروژه با اعتبار ۲۴۰۰ میلیارد تومان در شیروان افتتاح شد

همزمان با نخستین روز از دهه فجر، ۱۱۵ پروژه با اعتباری افزون بر دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عصر امروز با حضور استاندار خراسان شمالی در شهرستان شیروان و به طور متمرکز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمدعلی شجاعی» عصر روز یکشنبه (12 بهمن ماه) در آیین متمرکز افتتاح پروژه های دهه فجر شیروان در سایت دامداری قلعه چه این شهرستان اظهار داشت: به لطف خداوند، برکت خون شهدا و مقام رهبری هیچکدام از توطئه های دشمنان عملیاتی نشده است و اینک با رشادت ها و ایثارگری و برکت خون شهدا با افتخار مسیر خود را ادامه می دهد.

 

 

استاندار خراسان شمالی گفت: کار دشمن این است که با انواع ابزار و تجهیزات و رسانه دلهره و ناامیدی ایجاد کند و با تحریم های اقتصادی و فرستادن ناوگان به خلیج فارس ناامیدی تسلط پیداکند از سویی به دنبال جدایی مردم از دولتمردان و رهبری هستند که به برکت خون شهدا، رهبری و مردم تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است.

 

 

شجاعی افزود: مردم ایران وابسته به نظام هستند و آن را حفظ می کنند و اراده الهی است که این نظام اینگونه تجلی پیدا کرده است  و رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی ها ثمره خود را نشان داده است.

 

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه مهم ترین قدرت ایران مردم هستند گفت: اساس خلقت بر شدن است و ما به هر گونه مسئله و مشکلی فائق خواهیم آمد، ما برتری داریم به آنچه حس می کنیم، وحدت، انسجام، باهم بودن راه و مسیر درست بوده است که روال طبیعی جهان بر شدن است.

 

 

شجاعی با اشاره به اینکه هم افزایی شکل تعاون بسیار خوب است و مردم باعث آبادانی استان هستند افزود: دهه فجر زمان ظهورتجلی وحدت و همدلی و باهم بودن است زیرا که اگر وحدت و همدلی نبود پیروزی ممکن نبود و این 42 سال امکان نداشت، در پیچیدن نسخه ای غیر از همدلی و وحدت نه انقلابی است نه جهادی بلکه حرکت مسیر نظام کاملا مشخص است و در جهت گیری ها اساس خدمت به مردم است.

 

 

وی در خصوص نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان گفت: در این شرایط تحریم ها با 100 درصد توان داخلی فنی مهندسی این نیروگاه نقش مهمی در تولید پایدار برق استان و کشور دارد.

 

 

در اولین روز از دهه مبارک فجر واحد سوم بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با اعتبار هفت هزار و 700 میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور و با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

 

 

همچنین آیین افتتاح متمرکز 115 طرح عمرانی خدماتی این شهرستان با اعتبار 24 هزار میلیارد ریال در سایت دامداری قلعه چه این شهرستان صورت گرفت.

 

 

 

کد خبر 1021897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha