نمایشگاه مدرسه انقلاب در آستارا گشایش یافت

در نخستین روز از ایام الله دهه فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدرسه شهید علی انصاری آستارا گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در نخستین روز از ایام الله دهه فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب امروز(یکشنبه، ۱۲ بهمن) با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی دیگر از مسئولان محلی در مدرسه شهید علی انصاری گشایش یافت.

 

«یوسف هدایتی» در این آیین با تبریک دهه فجر،اظهارکرد: غرفه های رادیو انقلاب، سلیمانی ها، شهادت، رویش های علمی، استکبار ستیزی، مطبوعات انقلاب، کتاب و برنامه های انجمن اسلامی در این نمایشگاه دایر شده است.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا افزود: نمایشگاه مدرسه انقلاب تا پایان دهه فجر دایر است و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

وی تصریح کرد: در قالب این نمایشگاه تعدادی از انقلابیون شهرستان آستارا در فضای نمایشگاهی حضور یافته و به بیان خاطرات دوران انقلاب پرداخته و صحبت های آنها در فضای مجازی باز نشر می شود.

 

هدایتی گفت: همچنین تولیدات فیلم و نماهنگ دانش آموزان مدارس سروش و علی انصاری در قالب مدرسه انقلاب در فضای مجازی تا پایان دهه فجر منتشر می شود.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا خاطرنشان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا و با مشارکت آموزش و پرورش، دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، سپاه، بسیج دانش آموزی و کتابخانه های عمومی آستارا برپا شده است.

کد خبر 1021906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha