اندیشه های ناب امام (ره)  آزادی خواهان  جهان را بیدار کرد

حجت الاسلام افروغی با اشاره به اینکه عمق راهبردی ایران اسلامی در ایام انقلاب بیشتر شد، گفت: اندیشه ناب امام (ره) به جهان نفوذ و آزادی خواهان را بیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (۱۲ بهمن) با مردم شهرستان بهمئی دیدار و به عنوان سخنران نخستین روز از دهه فجر چهل و دومین سالروز انقلاب اسلامی به گفت و گو پرداخت.

 

حجت الاسلام «سید محمدیوسف افروغی» در این دیدار  با گرامی داست دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به برکت انقلاب، امام و مردم ایران از یوغ شیاطین جنی و انسی نجات پیدا کرد .

 

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به ایستادگی مردم بهمئی در زمانی که چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم، ادامه داد: در این دوران مردم تلخی ها و خوش های زیادی را تجربه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه عمق راهبردی ایران اسلامی در ایام انقلاب بیشتر شد، اضافه کرد: اندیشه ناب امام (ره) به جهان نفوذ و آزادی خواهان را بیدار کرد.

 

حجت الاسلام افروغی یادآور شد: دانشمندان ما به عنوان سرباز رهبری اندیشه های امام راحل و دستاوردهای شهدا را در جهان گسترش می دهند.

 

امام جمعه شهرستان بهمئی تاکید کرد: سپهبد شهید سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت و طراح صنعت هسته ای کشور، یعنی شهید فخری زاده الان در کنار ما نیستند اما راه آنها با قدم های محکم تر طی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: فخری زاده ها و سلیمانی های بیشتری در ایران رشد کرده و به جهان خدمت می کنند.

 

حجت الاسلام افروغی با اشاره به اینکه در بهمئی خانواده ای نداریم که در آن عضوی از جامعه ایثارگری وجود نداشته باشد، گفت: امروز شاهد ورود میهمان عزیزی هستیم که یاد و خاطره شهدای فراوانی را در ذهن ها جاری می کند .

کد خبر 1021915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha