دستاوردهای انقلاب را به کام مردم شیرین کنید

حجت الاسلام بیاتی زاده با تاکید بر اینکه مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند ولی وضعیت بدمعیشتی کام آنها را تلخ کرده است خواستار مدیریت درست اقتصادی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام 《روح الله بیاتی زاده》 در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان بانو قائدی گلپایگان با یادآوری اینکه امام و انقلاب حق بودند و مردم را به حق دعوت کردند، گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه و دارای اصل و ریشه قوی است که در برابر شجره خبیثی چون طاغوت  شکل گرفت.


استاد حوزه با توجه به آیات قرآن، آمدن همیشگی حق و از بین رفتن همیشگی باطل و جاودانه بودن حق را دو ویژگی برای حق برشمرد و بیان کرد: باطل مدت زمان محدودی اجازه ماندن دارد ولی همانند داعش ورژیم طاغوت رفتنی است و غافل کسانی هستند که برخلاف جریان حق تلاش می کنند ولذا انقلاب و امام خمینی (ره) که حق هستند، ماندگار و پایدار می مانند.


وی امام خمینی (ره)، شهید قاسم سلیمانی و امام خامنه ای را دارای ویژگی کوثری با خیر کثیر عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی نیز دارای خیر کثیر و برکات فراوان است و می تواند مردم را خوشحال کند اما چرا کام مردم را تلخ می کنند؟


حجت الاسلام بیاتی زاده با بیان اینکه یاد ایام الله کردن فقط یک دهه گرامی داشت نیست، تبیین کرد: انقلاب دارای اهداف، اثرات و دستاوردهایی است که باید خیر آن به مستضعفان، مردم و جوانان برسد ولی بعضی توانایی  چنین کاری را دارند اما نمی خواهند انجام دهند.


این استاد دانشگاه با یادآوری اینکه وضعیت بد معیشتی و اقتصادی کام مردم را تلخ کرده است، تاکید کرد: همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم نیست و بخشی از آن، سو مدیریت است، مردم و جوانان انقلاب را دوست دارند ولی گرانی ها کام مردم را تلخ کرده است.
وی در پایان مردم و جوانان را به انتخاب دولتی ولایی که نگران و دغدغه مند معیشت و اقتصاد مردم فراخواند.


به گزارش شبستان، مراسم آغازین ایام الله دهه فجر در خیابان امام خمینی (ره) گلپایگان همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) با رژه موتوری و خودرویی ناحیه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه تاکسی رانی، گلباران تمثال امام خمینی (ره) و امام خامنه ای و خواندن سرود بسیجیان  پایگاه شهید رجایی شروع شد.
 زنگ انقلاب توسط خواهر شهید نکونام در هنرستان بانو قائدی به صدا در آمد و همه این مراسم به صورت زنده توسط شبکه اجتماعی شاد در سطح مدارس شهرستان پخش شد./

 

کد خبر 1021962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha