مراسم تشییع پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه به صورت خودرویی  انجام می شود

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه گفت: مراسم تشییع پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه روز دوشنبه ساعت ۸ صبح به صورت خودرویی از امامزاده ابوطالب(ع) زیراب سوادکوه زادگاه این عالم ربانی به سمت مسجد جامع این شهر تشییع برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «محمود نظری خادم الشریعه» فرزند برومند آیت الله نظری خادم الشریعه(رحمت الله علیه) از تشییع خودرویی پیکر این عالم برجسته شیعه به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع ابتلا به کرونا خبر داد و گفت:پیکر این عالم مجاهد و پارسا ساعت هشت صبح (۱۳بهمن) به صورت خودرویی از امامزاده ابوطالب(ع) زیراب سوادکوه زادگاه این عالم ربانی به سمت مسجد جامع این شهر تشییع خواهد شد.

 

رئیس ستاددهه غدیر کشور خاطرنشان کرد: پس از این مراسم پیکر آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه(قدس الشریف) به ساری منتقل می شود.

 

وی یادآورشد:  ساعت 14:30 بعد از ظهر ۱۳بهمن ماه جاری نماز بر پیکر این عالم پارسا اقامه و سپس پیکر بنیان گذار غدیریه در  ایران به سمت آرمگاه ابدی ایشان تشییع خواهد شد.

 

به گزارش شبستان،این عالم مجاهد و پارسا که از یکشنبه چهارم بهمن ماه به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود (۱۲بهمن) در سن 88 سالگی به دیدار معبود خود شتافت.

کد خبر 1021993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha