بیش از ۲۵ درصد تسهیلات نوسازی نانوایان جذب شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی، از جذب بیش از ۲۵ درصدی تسهیلات اختصاص یافته برای بهسازی، نوسازی و سرمایه در گردش نانوایان در سطح استان خبر داد.

سید «جلال موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: این تسهیلات بیشتر برای تهیه ابزار و ادوات فرآوری و تهیه خمیر و ماشین آلات پخت در جهت ارتقاء روز افزون کیفیت نان پرداخت می شود.

 


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی اظهار داشت: اجرای کاشی و سرامیک محل نانوایی، شیشه سکوریت و خرید دوربین حفاظتی در راستای افزایش بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی محل فعالیت نانوایی ها از دیگر رویکردها در پرداخت این تسهیلات است.

 


وی گفت: امسال برای تعداد 410 واحد نانوایی، در مجموع 16 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات با نرخ 15 درصد در نظر گرفته شده که هر واحد می تواند تا سقف 40 میلیون تومان از این وام بهره مند شود.

 


موسوی خاطرنشان کرد: این تسهیلات در قالب وام های بهسازی و نوسازی با دوره بازپرداخت 36 ماهه و همچنین سرمایه در گردش با دوره بازپرداخت 12 ماهه است.

 


وی گفت: نانوایان متقاضی می توانند با مراجعه به اتحادیه های نانوایان شهرستان خود نسبت به اخذ فرم‌های مربوطه و معرفی به بانک و تکمیل مدارک نزد بانک عامل اقدام کنند. 

 


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی در خصوص مهلت دریافت تسهیلات مذکور از بانک عامل (سپه) گفت: نانوایان تا پایان سال 99 می توانند برای اخذ و دریافت وام اقدام کنند.
 

 

 

کد خبر 1022014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha