انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار است

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار سیاسی، فرهنگی، دینی و نظامی است گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام را در آستانه جهانی شدن قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «ستار علیزاده» امروز(۱۳ بهمن) در مراسم بزرگداشت دهه فجر در جمع افسران مرکز آموزش تخصص های دریای باقرالعلوم (ع) رشت که روز گذشته( یکشنبه، 12 بهمن) در مسجد حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه) این مرکز برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، قرآنی و الهی و مردمی و استکبار ستیز است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: دینی ترین، عزت آفرترین، باشکوه ترین و مردمی ترین انقلاب عصر به واسطه رهبر دینی و قرآنی و فقیه جامع الشرایط، در ایران به ثمر رسید.

 

وی اعلام کرد: اکنون در دورانی زندگی می کنیم که دوران حیات مجدد اسلام و قرآن است.

 

علیزاده هم عصر بودن با انقلاب اسلامی ایران را یک توفیق الهی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران در آستانه جهانی شدن اسلام قرار داریم و نشانه آن در اربعین حسینی و غلبه اسلام بر اندیشه ها و مکاتب بشری دیده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث شد فرهنگ و دین ما به عنوان پرطرفدارترین مکتب در جهان مطرح شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان داشت: ایران اسلامی با وجود همه دشمنی ها و بدخواهی ها، در اوج اقتدار سیاسی و فرهنگی و دینی و نظامی است.

 

وی یادآور شد: ایران اسلامی پس از موفقیت در جنگ مستقیم و سخت، جنگ نیابتی را شکست داد و سنگر مقابله با دشمن را صدها کیلومتر از مرزهای خود دور کرد.

 

علیزاده تاکید کرد: مدعی حقیقی و عقلانی جریان انقلابی هستیم که زمینه ساز ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است.

 

وی با بیان اینکه شکر نعمت رهایی از طاغوت و استکبار جهانی، بزرگداشت این ایام الله است گفت: رمز تدوام پیروزی، تلاش توام با صبر و مقاومت در برابر دشمنان اسلام است.

 

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران، آخرین پله رسیدن به موعود است که اولیا و پیامبران الهی وعده داده اند.

 

 

 

 

کد خبر 1022027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha