مسابقه فرهنگی «طلایه‌داران انقلاب » در ایجرود برگزار می شود

پیشکاری از برگزاری مسابقه فرهنگی«طلایه داران انقلاب» در ایجرود خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر کلیپ نمایشگاه وقایع نگاری انقلاب در مطبوعات سال ۵۷ در شبکه های مجازی منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: به منظور گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نیز یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای این عرصه مسابقه "طلایه داران انقلاب" در سطح شهرستان ایجرود برگزار می شود.

 

احسان پیشکاری، دهه فجر را فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در همین راستا برنامه‌های محتوایی با موضوع انقلاب اجرایی می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود گفت: باید جهت دهی اجرای برنامه‌ های مختلف در این دهه به گونه‌ای باشد که ضمن تبیین ارزش ها و اهداف انقلاب و آرمان‌های آن و آگاهی بخشی زوایا و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، سبب آشنایی ملموس تر نسل جوان امروز با رویدادهای انقلاب بوده و تاثیر گذاری جدی در بین آحاد جامعه داشته باشیم.

 

وی از برگزاری مسابقه فرهنگی «طلایه‌داران انقلاب » در ایجرود خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه افزایش آگاهی جوانان امروز و انتقال مفاهیم و ارزش‌های ناب انقلاب در بین نسل‌ چهارم است.

 

پیشکاری افزود: این مسابقه مجازی تا ۲۱ بهمن ماه ادامه داشته و به شرکت کنندگانی که پاسخ های صحیح به سئوالات ارائه نمایند، به قید قرعه و به رسم یادبود از سوی این اداره هدایایی اهداء خواهد شد.

 

به گفته پیشکاری، همچنین همزمان با آغاز دهه فجر  کلیپ نمایشگاه وقایع نگاری انقلاب در مطبوعات سال ۵۷ با عنوان آغازی بر یک پایان در شبکه های اجتماعی شهرستان به اشتراک گذاشته شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود درباره برگزاری این نمایشگاه مجازی گفت: در این کلیپ تهیه شده 80 نسخه از روزنامه‌ های اطلاعات و کیهان که پر شکوه ترین لحظات تاریخ معاصر ایران و لحظه های ناب انقلاب ۵۷ که در ماه‌های دی، بهمن و اسفند رقم خورده در فضای مجازی به نمایش گذاشته شده است.

 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه مجازی را که در قالب یک نمایشگاه فرهنگی می‌باشد، یادآوری روزهای انقلاب و حوادث مهم و تاریخی آن ایام و تجدید خاطرات و اتفاقات  لحظه به لحظه بهمن ۵۷ دانسته و تاکید کرد: در این نمایشگاه شاهد روایت روزهای خون و قیام و دلاور مردی‌های مردان و زنان آن دوران به منظور آشنایی نسل جوان امروز با نظام حاکم  بر روزهای انقلاب و ضرورت حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های اصیل و ناب امام (ره) و انقلاب هستیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه  شناساندن رسالت عظیمی است که روزنامه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران آن زمان در خصوص اطلاع رسانی اخبار و رویداد‌های مهم ایام انقلاب بر عهده داشتند.

 

کد خبر 1022034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha