مسئولان از ظرفیت جوانان کارآزموده و مومن کشور استفاده کنند

حجت‌الاسلام علیپور با اشاره به اینکه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند گفت: مسئولان باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و از ظرفیت جوانان کارآزموده و مومن کشور استفاده کنند.

«حجت‌الاسلام سعید علیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با گرامیداشت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است که با تکیه بر ارزش‌های اسلامی و الهی شکل گرفت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگویی نمونه در همه ابعاد معرفی شده و موفقیت‌های روزافزون آن سبب واهمه و ترس دشمنان گشته است.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اذعان کرد: باید در عرصه‌های علمی، فرهنگی، مذهبی، نظامی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها به دنبال دستاوردهای بیشتری برای جامعه باشیم.

 

حجت‌الاسلام علیپور تصریح کرد: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند که مسئولان باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و از ظرفیت جوانان کارآزموده و مومن کشور استفاده کنند.

 

وی در پایان یاد آور شد: مردم باید با مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب، در انتخابات آتی ریاست جمهوری مرعوب وعده‌های پوچ و بمباران تبلیغاتی کاذب اشخاص قرار نگیرند و فرد اصلح را انتخاب کنند تا با این انتخاب، ملت ایران سربلندتر از همیشه باشد و انقلاب اسلامی با حرکت توفنده به سمت ظهور امام عصر (عج) گام بردارد.

 

کد خبر 1022038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha