۲۴۰ میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر در پیشوا افتتاح می شود

فرماندار شهرستان پیشوا از افتتاح ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در گفتگو با خبرنگاران گفت:‌ همزمان با ایام الله دهه مبارك فجر ، ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان پیشوا افتتاح می‌شود.

وی افزود: در چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، ۱۶ پروژه در حوزه‌های شهری، صنعت، بهزیستی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش شهرستان پیشوا به بهره‌برداری می‌رسد.

عباسی در خصوص نحوه انجام این پروژه ها اظهار داشت: در مجموع  یک پروژه بزرگ در حوزه صنعت با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان، ۸ پروژه در حوزه مدیریت شهری با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد تومان، ۳ پروژه در حوزه بهزیستی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، ۲ پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۲ پروژه در حوزه آموزش و پرورش  با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در پیشوا به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار پیشوا ادامه داد:‌ افتتاح کارخانه شمه شیر به عنوان بزرگترین کارخانه تولید مواد لبنی در خاور میانه یکی از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی است که در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح این پروژه ها و ارتباط مستقیم با اشتغال در این شهرستان گفت:‌ با بهره برداری از طرح‌های مذکور برای بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان بیان کرد:  همچنین همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی از پروژه‌‌های مهم هفته دولت شهرستان که تاکنون به‌صورت رسمی افتتاح نشده‌اند به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 1022047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha