افتتاح ۱۴ واحد تولیدی شهرک صنعتی قرچک در دهه ‌فجر

فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح ۱۴ واحد تولیدی شهرک صنعتی و آغاز اشتغال ۳۵۵ نفر در دهه‌فجر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: خودکفایی کشور از لحاظ اقتصاد و معیشت مردم، در سال‌های انقلاب شکوهمند اسلامی همواره مورد توجه جدی و تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی افزود: در سال‌های اخیر نیز تصریح مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و خودکفایی و تسهیل معیشت مردم، نمود بیشتر و بهتری داشته است و به همین دلیل در ایام‌الله دهه‌فجر امسال، ۱۴ واحد تولیدی شهرستان، واقع در شهرک صنعتی قرچک به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان قرچک یادآور شد: توليدی روغن كنجد ارگانيک، تولیدی گلدوزی پوشاک، توليدی گان و ماسک، تولیدی انواع پوشاک، توليدی انواع ميوه و سبزی‌ها و توليدی پوشاک کش‌باف هرکدام با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: توليدی انواع قطعات پی‌وی‌سی و يو پی‌وی‌سی، توليدی‌های انواع جوراب کش‌باف، توليدی پوشاک کودک و توليدی انواع ابر و اسفنج هرکدام با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر از واحدهای دیگری هستند که به بهره‌برداری خواهند رسید.

خطیبی اظهار داشت: توليدی زيره كفش، توليدی انواع جوراب غير کش‌باف و توليدی انواع روكش اتومبيل هرکدام با اشتغال‌زایی پنج نفر در دهه‌فجر ۹۹ افتتاح خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به افتتاح پروژه تأمین زیرساخت‌های شبكه مخابرات شهرک صنعتی قرچک که به همت شركت شهرک‌های صنعتي و شركت مخابرات استان تهران، افزود: ایام‌الله دهه‌فجر باید ویترین تلاش‌ها برای بهتر شدن اوضاع مردم و افزایش امکانات اقتصادی و معیشتی و... برای آنان باشد تا شاهد توسعه همه‌جانبه شهرستان باشیم و مردم نیز ثمرات تلاش‌های خادمان خود را به چشم ببینند.

کد خبر 1022050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha