سخنگوی انصارالله یمن ربوده شدن زنان توسط مزدوران سعودی در مأرب را محکوم کرد

سخنگوی انصارالله یمن ربوده شدن زنان در مأرب به دست مزدوران سعودی را محکوم و منافی با ارزش های دینی و قبیله ای دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المسیره»، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه (13 بهمن ماه) در توییتر خود نوشت: ربودن زنان در مأرب توسط مزدوران عربستان سعودی از جنایاتی است که علیه آل صبیان، اشراف و قبایل استان مرتکب می شوند.

 

افرادی وابسته به مزدوران آمریکایی، سعودی و اماراتی به منازل زنان در مأرب حمله کرده و هفت زن را ربودند و به مکانی نامعلوم بردند و به خانواده های آنان هیچ اطلاعاتی مبنی بر بازداشت شان نداده اند.

 

محمد عبد السلام همچنین در توییتر خود نوشت: اقدام مزدوران در مأرب به دور از ارزش های دینی و رفتار قبیله ای است.

 

العالم گزارش داد: نیروهای وابسته به دولت «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن (متحد عربستان سعودی)، هفت زن را به اتهام جاسوسی برای دولت نجات ملی - در صنعاء ربودند.

 

«حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی، این اقدام را محکوم و تأکید کرد که زنان ربوده شده به مکانی نامعلوم منتقل شدند.

 

شبکه خبری المیادین به نقل از العزی گزارش داد: یورش بردن به منازل در «مأرب» و بازداشت زنان یمنی به اتهام جاسوسی، یک اقدام زشت و محکوم است.

 

وی تصریح کرد: عناصر وابسته به حزب «الاصلاح» زنان مأربی را ربوده‌اند و «تمامی شرافتمندان یمن و جهان باید این اقدام را محکوم کنند

 

این مسئول یمنی خاطر نشان کرد: آنچه این عناصر درباره رابطه این زنان با نیروهای وابسته به دولت صنعاء می ‌گویند، کذب محض است و صحت ندارد.

 

العزی در پایان به مظلومان یمنی وعده داد که حق آنان را از ظالمان پس خواهند گرفت.

کد خبر 1022091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha