پوشش برنامه های دهه فجر ویژه دانش آموزان جهرمی با بهره گیری از شبکه «شاد»

شفیعیان گفت: امسال با بهره گیری از برنامه «شاد» مراسم دهه فجر را با پوشش بهتری به اطلاع دانش آموزان و والدین و فرهنگیان می رسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیک فر»، امروز (یکشنبه ۱۳ بهمن) در آیین گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مدرسه دخترانه متوسطه اول «حضرت زهرا (س)» جهرم برگزار شد، گفت: امسال توانستیم با بهره گیری از برنامه «شاد» مراسم دهه فجر را با پوشش بهتری به اطلاع دانش آموزان و والدین و فرهنگیان برسانیم.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم وی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در این ایام لازم است یاد و خاطره بیش از ۹۵۰ شهید جهرمی، ۳۱۳ شهید دانش آموز و ۴۴ شهید فرهنگی شهرستان جهرم را گرامی بداریم و در تبیین راه و منش آن از خود گذشتگان دریغ نکنیم.

 
نیک فر ادامه داد: شهدا الگوی ما هستند و الگوی شهدا نیز حضرت فاطمه (س) بوده که امسال ایام دهه فجر با میلاد باسعادت این بانوی بزرگوار مقارن شده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز در این پس از تبریک انقلاب اسلامی افزود: آن چیزی که انقلاب ما را جدا و بارز می کند یک رهبری شجاعانه و مدبرانه بوده که دوام انقلاب را تضمین کرده است.
 

«مهدی شفیعیان» به دانش آموزان توصیه کرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری نگارش شده است را مطالعه بکنند زیرا مسیر و نقشه راه را برای ما مشخص کرده است.

کد خبر 1022101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha