برگزاری جشن‌های دهه فجر در حرم حضرت معصومه(س)

جشن‌های دهه فجر در حرم حضرت معصومه(س) برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی آستان مقدس به نشانی astanqom@ منعکس می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به تشریح برنامه های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در دهه فجر پرداخت.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه ویژه برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از شنبه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده است گفت:این برنامه ها تا چهارشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: این ویژه برنامه ها با سخنرانی اساتید حوزه و مدیحه سرایی مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام برگزار می‌شود واین برنامه‌ها به صورت زنده از فضای مجازی آستان مقدس به نشانی astanqom@ منعکس خواهد شد.

 

احمدی با اشاره به سخنرانان مراسم گفت:  حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، محدثی، میرباقری، حاج ابوالقاسم، مؤمنی، پناهیان، احتشام کاشانی، فرحزاد و رفیعی از سخنرانان مراسم اینشب ها خواهند بود.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) همچنین با اشاره به مداحان مراسم آقایان حیدرزاده، نریمانی، شالبافان، تحویدار، مالکی‌نژاد، بیوکافی، حسینی‌نژاد، بنی‌فاطمی، حیدرزاده و ایزدی از مداحان مراسم برشمرد.

 

وی با اشاره به برنامه های جانبی جشن های دهه فجر گفت: این جشن ها همراه با سرود و تواشیح، روایتگری انقلاب با حضور چهره‌های ماندگار دفاع مقدس و مسابقات مختلف فرهنگی با اهدای جوایز هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

کد خبر 1022109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha