۹۱ پروژه عام‌المنفعه در ماسال به بهره‌برداری رسید

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر ۹۱ پروژه عام‌المنفعه در ماسال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، 91 پروژه اشتغالزایی، عمرانی، خدماتی و ورزشی با اعتبار  با حضور مسئولان در شهرستان ماسال به بهره‌برداری رسید.

 

 

*بهره‌برداری از سنگ‌فرش روستای شالما

«حسین محمدی» با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در فاز دوم برای کوچه‌های روستای شالما، یک هزار و 962 متر مربع سنگ‌فرش صورت گرفته است.

 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماسال با اشاره به اینکه برای این میزان سنگ‌فرش بالغ بر 360 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است افزود: این میزان اعتبار از ردیف اعتبارات ملی بنیاد مسکن تامین شده است.

 

وی گفت: در فاز نخست، حدود 2 هزار و 870 متر مربع از کوچه‌های این روستا سنگ‌فرش شده است.

 

 

*افتتاح همزمان از 88 طرح اشتغالزایی ماسال

«اسماعیل حیدری» با تبریک ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: 88 طرح اشتغالزایی کمیته امداد به صورت همزمان امروز به بهره‌برداری رسید.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه برای این میزان طرح بالغ بر 45 میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 96 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز گلخانه پرورش گل‌های زینتی و گیاهان محلی با تسهیلات 50 میلیون تومانی و اشتغالزایی برای کی نفر به صورت نمادین مورد افتتاح قرار گرفت.

 

 

*دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی افتتاح شد

«آیت زارع» با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی محمد صمدی در فاز نخست امروز به بهره‌برداری رسید.

 

رییس پست ماسال با بیان اینکه مکان این دفتر متعلق به خود شخص است افزود: 300 میلیون تومان برای تجهیزات این دفتر هزینه شده و برای سه نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در فاز نخست کلیه استعلام‌ها  و خدمات الکترونیکی توسط این دفتر پیشخان انجام می‌شود گفت: در فاز دوم امکان ارسال بسته‌های پستی را فراهم می‌کند.

 

 

*چمن مصنوعی زمین ورزشی به بهره‌برداری رسید

فاز نخست چمن مصنوعی زمین ورزشی ماسال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار هزینه شده بالغ بر 870 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 1022216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha