ایجاد عدالت ارتباطی و رونق اشتغال با برخورداری روستاهای فارس از اینترنت پرسرعت

سهرابی گفت: برخورداری روستاها از اینترنت پرسرعت، ابزار قدرتمند و مجموعه متنوعی از منابع و خدمات را در دسترس روستاییان قرار می دهد و موجب محرومیت زدایی، رونق اشتغال و ایجاد عدالت ارتباطی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (دوشنبه 13 بهمن) با اشاره به اتصال 10 روستا در استان فارس به شبکه ملی اطلاعات به خبرنگاران گفت:  10 روستا در شهرستان های اقلید، کازرون و لارستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: بدین ترتیب طی هفته قبل، 402 خانوار روستایی در این شهرستان با جمعیت هزار و 500 نفر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار متصل شدند.

وی اضافه کرد: روستاهای مهدی آباد، بادکی، شادکام و فتح آباد از توابع شهرستان اقلید و روستاهای تل شوره، والی آباد، رباطک، ولید آباد و حسن آباد آب کنار از توابع شهرستان کازرون از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه پهن باند سیار اپراتور اول مجهز شدند.

سهرابی اعلام کرد: در لارستان نیز روستای بختیارویه با جمعیت 167 نفر همزمان با راه اندازی سایت اپراتور دوم در محور مواصلاتی اوز-بختیارویه به این شبکه پهن باند سیار مجهز شد.

وی تصریح کرد: برخورداری روستاها از اینترنت پرسرعت، ابزار قدرتمند و مجموعه متنوعی از منابع و خدمات را در دسترس روستاییان قرار می دهد و موجب محرومیت زدایی، رونق اشتغال و ایجاد عدالت ارتباطی می شود.

کد خبر 1022234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha