۳۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در لرستان به بهره برداری می رسد

ایرانی با اعلام برنامه های دهه فجر استان، گفت: تعداد ۳۷۰ پروژه در حوزه های عمرانی و اقتصادی در استان لرستان به بهره برداری می رسد.

«فاطمه ایرانی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: دهه فجر طلوعی پربرکت همراه با خروج طاغوت و ورود امام به وطن بود و استقبال بی نظیر ۱۲ بهمن از معمار کبیر انقلاب در یادها ماندگار شد .

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان اظهار داشت: برنامه های این ایام با وجود شیوع کرونا با همان صلابت گذشته، پربار و مقتدرانه برنامه‌ریزی شده است .

 

وی افزود: در سال جهش تولید تعداد ۳۷۰ پروژه در حوزه های عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

 

ایرانی تصریح کرد: از مجموع پروژه های دهه فجر، تعداد ۳۲۰ پروژه در حوزه عمرانی با ۷۳۰ میلیارد تومان اعتبار و تعداد ۵۰ پروژه در حوزه اقتصادی با ۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های مذکور در نقاط مختلف استان حدود ۹۸۷۲ نفر اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم را در پی دارد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تعداد ۱۳۰ پروژه مهم دیگر با پیش بینی اشتغال ۳۳۷۶ نفر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

ایرانی در ادامه به بیان برنامه های دهه فجر پرداخت و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مراسم سالروز ورود امام به کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی، نواخته شدن زنگ انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا و برنامه هایی از این دست در روز اول دهه مبارک فجر اجرایی می شوند.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری اظهار کرد: برنامه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان در این ایام، با حضور مسئولین کشوری و استانی همراه خواهد بود.

کد خبر 1022237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha