وبینار «بازتاب شخصیت فرهنگی و ادبی امام(ره) در ایران و جهان»

وبینار «بازتاب شخصیت فرهنگی و ادبی امام(ره) در ایران و جهان» به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو به مناسبت آغاز چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وبینار «بازتاب شخصیت فرهنگی و ادبی امام(ره) در ایران و جهان» روز پنجشنبه (16 بهمن‌ماه) در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

 

در این وبینار که روز پنجشنبه (16 بهمن‌ماه) برگزار می‌شود، جمعی از اساتید، نخبگان و فرهیختگان در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.

 

همچنین، محفل ادبی معرفی ادیبان انقلاب اسلامی (17 بهمن‌ماه) و وبینار انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن (20 بهمن‌ماه) در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

برگزاری محفل ادبی با موضوع «سیمای ادبی امام خمینی(ره) در فضای مجازی، تهیه و نشر 12 تابلوی خط از اشعار حضرت امام(ره) توسط خوشنویسان ایران و هند عضو کانان خوشنویسان ایران و هند، تهیه بیش از 10 فایل صوتی از استادان و شاعران ایران و هند، برگزاری نمایشگاه مجازی از عکس‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از 15 تا 22 بهمن‌ماه، برپایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ایرانیان مقیم و سخنرانی سفیر و مقامات کشورمان در روز 22 بهمن‌ماه) از دیگر اقدامات این نمایندگی فرهنگی است.

 

حُسن ختام برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو در ایام الله دهه فجر نیز، برگزاری وبینار همزیستی و گفت‌وگوی ادیان در ایران پس از انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه (23 بهمن‌ماه) خواهد بود.

کد خبر 1022248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha