هزینه مقاومت برای توسعه و گسترش انقلاب کمتر از صلح و سازش  است

حکمتی نیک گفت: در راه اعتلای انقلاب اسلامی هزینه های زیادی را متقبل شدیم که هزینه مقاومت برای توسعه و گسترش انقلاب کمتر از صلحT سازش و مذاکره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت دهه مبارک فجر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان لنده امروز (۱۳ بهمن ماه) با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، مسئولان شورای اداری شهرستان لنده برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سیروس حکمتی نیک» در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، گفت: یکی از سنت های زیبای خداوند بحث نصرت و یاری است که ملاک ها و معیارهای بسیاری برای آن وجود دارد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهم ترین این نصرت بر پایه ایمان فردی تحقق خواهد یافت، اظهار کرد: کسانی که به خدا ایمان بیاورند حتما مورد یاری و نصرت الهی قرار خواهند گرفت و اگر برای حاکمیت دینی و ارزشی قدم برداریم حتما خداوند یاری خواهند کرد.

 

حکمتی نیک ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی نمونه ای بارز از نصرت الهی است که امام راحل و همه دوستداران انقلاب اسلامی را یاری کرد و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

 

وی تاکید کرد: امام هم ایمان به خداوند و نصرت الهی داشت و در آن شرایط حساس کشور و وضعیت متغییرهای کشور، منطقه و جهان یک نظام دو قطبی بود که به مدد الهی نظامی الهی با نصرت خداوند به یاری امام آمد و انقلابی تاریخی رقم زده شد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در قرن بیستم انقلابی به پیروزی می رسد که علمدار انقلابی اسلامی است که هژمونی استکبار جهانی شکسته شد و باعث افول سیاسی و ضعف و تبعیض و افول آمریکا شد.

 

حکمتی نیک اظهار کرد: امروز سخن از گفتمان انقلاب و صدور آن به جهان است و صدور آن یعنی تبیین گفتمان ولایت دینی به جهان بدون کشت و کشتار و نرم و آرام و قابل پذیرش برای همه جهانیان.

 

وی گفت:در راه اعتلای انقلاب اسلامی هزینه های زیادی را متقبل شدیم که هزینه مقاومت برای توسعه و گسترش انقلاب کمتر از صلح، سازش و مذاکره است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نظام سلطه در عرصه جهانی در حال افول است، گفت: این مدیریت انقلابی و تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب بوده که در حال جهانی شدن است.

کد خبر 1022282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha