راه اندازی راهیان نور مجازی با عنوان « شمیم نور» ویژه دانش آموزان یزدی

ملکی با اشاره به اقدامات در زمینه کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: راهیان نور مجازی با عنوان « شمیم نور» ویژه دانش آموزان یزدی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احسان ملکی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته یزد، میراث جهانی  کنگره ملی بزرگداشت 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد در جمع اصحاب رسانه استان گفت: یکی از ابداعات این کنگره ملی شهدا در استان یزد ایجاد کمیته « یزد، شهر میراث جهانی» بود که با نگاه معرفی برند جهانی یزد سعی شود تا به جهانیان معرفی شود.

وی افزود: این کمیته با تعامل سپاه الغدیر استان یزد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد ایجاد شده است که انتقال ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوانان مهمترین هدف ما است.

مسئول اردویی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: آشنایی با ویژگی های شخصیتی شهدا به عنوان مواردی از این قبیل است که انجام شده است.

وی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه راهیان نور را نداشتیم اما با استفاده از ظرفیت فضای مجازی سعی کردیم با تعامل با آموزش و پرورش بحث شمیم نور و راهیان نور مجازی را دنبال کنیم.

ملکی گفت: سعی داریم در کمیته در قالب طرح شمیم نور دانش اموزان از دوره دوم ابتدایی با مفاهیم دفاع مقدس در استان آشنا شوند که این امر در بستر فضای مجازی دنبال می شود.

مسئول اردویی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تور گردشگری ویژه این کنگره را نیز راه اندازی کنیم.

 

کد خبر 1022290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha