استفاده از فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی

کماسی، گفت: استفاده از فضای مجازی، از اولویت‌های محوری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان است و باید از این فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

محمدرضا کماسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هنری و قرآنی در طول سال، برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و برنامه‌ریزی صورت گرفته بر محور مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز جامعه ایران اسلامی ما به تزریق امید و نشاط اجتماعی نیاز دارد چراکه نا امیدی می تواند پیشرفت ها و استقلال جامعه را دچار وقفه کند، در نتیجه می طلبد رویکرد برنامه‌ها و جشن های دهه فجر نیز امید آفرین باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی باشاره به برنامه ها تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر، افزود: مسابقات فرهنگی کتابخوانی مجازی، برگزاری مسابقات مجازی نقاشی مجازی با نام "ترنم پیروزی" ، برگزاری نمایشگاه مجازی عکس با نام سنقر در انقلاب۵۷، تهیه و انتشار پوستر و کلیپهای مرتبط در شبکه های اجتماعی، تهیه و توزیع بروشور و لوح فشرده سخنرانی های حضرت امام خمینی(ره) در میان ادارات و ارگانهای دولتی و برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب از جمله برنامه های این اداره در طول این ایام الله مبارک است.

 

کماسی با اشاره  به اینکه  برنامه های دهه مبارک فجر هر ساله با برنامه های مختلفی از طرف نهادهای دولتی و خصوصی برنامه ریزی و اجرا می‌شود، گفت: نباید دهه فجر تنها در اجرای برنامه‌ها خلاصه شود بلکه در این میان تشریح پیام‌ها و اهداف انقلاب اسلامی که خود از مهمترین اهداف جشن های پیروزی انقلاب اسلامی هستند نیز می بایست به نسل حاضر و نسل‌های آینده شناسانده شوند.

 

وی در پایان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلام مردم برنامه های با محدودیت و برخی نیز بصورت مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1022295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha