حمایت از تولید موجب تقویت رشد و توسعه است

ثمینی حمایت از تولید را بستر ایجاد اشتغال، افزایش درآمد و ساماندهی معیشت مردم دانستو گفت: جذب فرصت های سرمایه گذاری و برداشتن موانع بستر تحقق توسعه لرستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(13 بهمن) در حاشیه  مراسم افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم است.

 


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی، افزود: علیرغم تحریم های ظالمانه، این نظام روز به روز شکوهمندتر و شکوفاتر می شود .


وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب علی رغم فشارهای دشمنان، جنگ و تحریم ها، با همت و تلاش مردم یک وجب از خاک وطن جدا نشد، کشور رونق گرفت و با تولید، فناوری، خلاقیت و بهره گیری از ظرفیت نخبگان به خود اتکایی رسیدیم .


ثمینی اظهار داشت: ایران بعد از انقلاب با استفاده از ظرفیت ها توانست نیازهای خود را تا حد زیادی در داخل تولید کند و امروز به عنوان کشوری پیشرفته که حرف اول را به لحاظ فناوری و علم در منطقه می زند، با قدرتهای بزرگ دنیا رقابت دارد .



وی با اشاره به اینکه تحریم ها معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده، افزود: ایجاد اشتغال، افزایش سطح درآمد و ساماندهی معیشت مردم از مهمترین اقداماتی است که باید با حمایت از تولید، سرمایه گذاری و برداشتن موانع توسعه در استان زمینه های آن را بیش از پیش فراهم کنیم .



ثمینی تصریح کرد: در سفر امروز سه طرح مهم شهرستان بروجرد به نمایندگی از سایر طرح های عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسید که به نوبه خود سهم مهمی در توسعه و ایجاد اشتغال دارند .



وی خاطرنشان کرد: بروجرد از شهرهای مهم استان است که قابلیت توسعه همه جانبه در بخش های صنعتی، تولیدی، صنایع تبدیلی و فرهنگی را دارد که امیدواریم با همت و همکاری مردم و مسئولین این مهم حاصل شود.


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه شعار امام راحل و نظام، استقلال است، گفت: علی رغم تحریم های ظالمانه این نظام روز به روز شکوهمند تر و شکوفاتر می شود و باید در جهت استقلال سیاسی و اقتصادی کشور تلاش کنیم .

کد خبر 1022333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha