افتتاح و کلنگ زنی ۲۹ پروژه فجر در لنده

۲۹ پروژه دهه فجر شهرستان لنده با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۳ بهمن) پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شهرستان لنده در دهه پر فروغ فجر اجرایی شد.

 

«احد جمالی» در زمینه این پروژه ها، گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد به ثمر نشستن خدمات ارزشمند انقلاب در حوزه های مختلف هستیم و جا دارد دهه مبارک فجر را به همه ملت ایران تبریک بگوییم .

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر این نکته تاکید داشته و دارند که کار و خدمات صورت گرفته در انقلاب باید به گوش مردم ایران و جهان برسد.

 

وی ادامه داد: در شهرستان لنده و در دهه فجر 29 پروژه کلنگ زنی و افتتاح می شود که 21 پروژه آن با مبلغ 21 میلیارد تومان افتتاحی و هشت پروژه دیگر با بیش از 49 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

جمالی یادآور شد: این پروژه ها با روند و پیشرفت خوبی همراه هستند که امیدواریم تا پایان عمر دولت شاهد افتتاح همه این پروژه ها باشیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه به صورت نمادین خبر داد و گفت: افتتاح سایت مخابراتی شهرستان لنده و مدارس نوساز از جمله پروژه های افتتاحی و مجتمع توانبخشی بهزیستی نیز به نمایندگی از پروژه های دیگر کلنگ زنی می شود.

 

وی گفت: امیدواریم با گشایش های اقتصادی که در کشور در حال شکل گیری است و با توجه به وضعیت صادرات نفت با تامین اعتبارات لازم شاهد به ثمر رسیدن همه پروژه های عمرانی در سطح استان باشیم.

 

گفتنی است در ادامه این برنامه ها، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان با خانواده شهید والامقام حنیفه خلیلی شاد دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 1022351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha