تقدیر از برگزیدگان طرح «صد ثانیه با قرآن» توسط کانون سالار شهیدان شهرکرد

طاهری بابیان اینکه طرح «صد ثانیه با قرآن» در راستای آشنایی هر چه بیشتر بچه‌های مسجد با تفسیر کوتاه قرآن کریم در حال برگزاری است گفت: برگزیدگان این طرح توسط کانون سالار شهیدان شهرکرد تجلیل می شوند.

«احسان طاهری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح «صد ثانیه با قرآن» در راستای آشنایی هر چه بیشتر بچه‌های مسجد با تفسیر کوتاه قرآن کریم به میزبانی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: طرح با دعوت از ائمه جماعات فعال مساجد و اساتید قرآنی استان برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: همزمان با برگزاری ویژه برنامه های چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی برگزیدگان طرح «صد ثانیه با قرآن» در کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان معرفی و تجلیل می شوند.

 

طاهری تصریح کرد: میثم امیدان، طاهره قیاسی، لیلا آذری و بتول گل محمدی برگزیدگان طرح «صد ثانیه با قرآن» هستند که با جوایز و اهدا لوح سپاس از آنها تقدیر می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: طرح «صد ثانیه با قرآن» روزهای فرد هفته برگزار می شود و یک کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای از تفسیر این عزیزان در کانال قرار داده می شود.

 

وی افزود: در پایان هر هفته شرکت کنندگان باید جواب سوال مطرح شده از تفاسیر ارائه شده را به شماره ۰۹۱۰۱۹۱۱۹۰۷ پیامک کنند.

 

طاهری گفت: علاقمندان به شرکت در طرح «صد ثانیه با قرآن» می توانند با عضویت در پیام ‌رسان گپ و نشانی gap.im/tafsir.chb با شناسه tafsir.chb@ در این طرح شرکت کنند.

 

کد خبر 1022355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha