۳بانوی کارآفرین گلستانی در بین کارآفرینان برتر کشور/ ایجاد ۱۸ روستای دیجیتال در گلستان

غیناقی گفت: در مراسمی با حضور معاون امور زنان رئیس جمهور از سه بانوی کارآفرین گلستان به عنوان کارآفرینان برتر کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «الهه غیناقی» عصر امروز (دوشنبه 13 بهمن) در آیین تجلیل از کارآفرینان برتر که با حضور وبیناری معاون امور زنان رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مراسم تقدیر از کارآفرینان برتر در کشور با حضور معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئیس جمهور عصر امروز برگزار شد.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان  ادامه داد: در این مراسم 10 کارآفرین برتر در کشور منتخب شدند که  سه  نفر از این کارآفرین برتر از استان گلستان بودند.

 

غیناقی گفت: موفقیت ها اتفاقی نیست و تلاش همکاران ما در امور بانوان و حمایت های استانداری منجر به این موفقیت شده است.

 

وی افزود: در روز گذشته از ندامتگاه بانوان گنبدکاووس بازدید داشتیم و با  یک سرمایه گذار صحبت شده و برای تجهیز کارگاه این زندان برنامه ریزی شده است.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان کرد: نشستی با دانشگاه فنی و حرفه ای مائده داشتیم که در حوزه فرش و لباس فعالیت های خوبی داشته و امیدواریم پیگیری های ما به شکوفایی کارآفرینی بانوان منجر شود.

 

غیناقی ابراز داشت: بانوان کارآفرینان در سطح استان پرتلاش هستند و در بخش های مختلف فعالیت می کنند.

 

وی به طرح مهیار در استان گلستان اشاره کرد و افزود: در حال راه اندازی ۱۸ روستای دیجیتال در استان هستیم تا بتوانیم از بانوان حمایت بیشتری داشته باشیم.

 

کد خبر 1022363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha