سازمان تبلیغات اسلامی باید خط نگه‌دار عرصه دین باشد

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید خط نگه دار عرصه دین باشد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان تنها شبکه تبلیغی که وابسته به دستگاه های ملی نیز هست باید بتواند حوزه سازماندهی روحانیت و مبلغین را بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی» امروز در حاشیه سفر به استان خوزستان و دیدار با اقشار و گروه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی، در نشستی با مدیران حوزه علمیه، ضمن تأکید بر اهمیت فعالیت‌های جهادی جامعه روحانیت اظهار کرد: همه مدیران موظف هستند هر آنچه که از سخت افزار و ظرفیت های مورد نیاز در دسترس دارند، از جمله دارالقرآن ها و سالن های اجتماعات  در اختیار گروه های جهادی قرار دهند.

 

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: خوشبختانه در استان خوزستان به همت مدیر کل تبلیغات اسلامی، شاهد ساخت و تجهیز امکانات سخت افزاری بسیار خوبی بوده ایم.

 

وی به تأثیر تعاملات سازنده سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه در بهره برداری از ظرفیت های موجود اشاره کرد و افزود: به میزان ارتباطی که میان سازمان تبلیغات اسلامی با مدیران حوزه های علمیه برقرار باشد، بهره برداری از ظرفیت های موجود صورت خواهد گرفت که در استان خوزستان اتصال فکری بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

 

حجت الاسلام عزت زمانی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان تنها شبکه تبلیغی که وابسته به دستگاه های ملی هم هست باید بتواند حوزه سازماندهی روحانیت و مبلغین را بر عهده بگیرد.

 

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد سازمان دهنده تبلیغ است عنوان کرد: در این راستا باید هم شبکه های تبلیغی روحانیت شکل بگیرد و هم پشتیبانی هایی که در حوزه سازماندهی و محتوا لازم است انجام شود و تمام بضاعت سازمان در اختیار روحانیت قرار گیرد.

 

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی اذعان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان تنها دستگاه حوزوی حاضر در نظامات دولتی باید خط نگه دار عرصه دین باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه حوزه های علمیه و روحانیت با ظرفیت مردمی که در اختیار دارند و کسوت مقدسی که در آن قرار دارد توانسته اند دل های مردم را جذب کند و باید کمک کنیم این اتفاق مبارک روز به روز تقویت شود.

 

کد خبر 1022367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha