مسابقه «روایت‌های تو از برادر قاسم» برگزار می‌شود

شهبازگهروئی از برگزاری مسابقه روایت‌نویسی‌های مردمی از بزرگ قهرمان شجاعت و مهربانی با عنوان «روایت‌های تو از برادر قاسم» به همت حوزه هنری خوزستان خبر داد.

«محمد شهبازگهروئی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مسابقه روایت‌نویسی‌های مردمی از بزرگ قهرمان شجاعت و مهربانی  با عنوان «روایت‌های تو از برادر قاسم» به همت حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود.

 

مدیر حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه هر کسی اگر از حاج قاسم سلیمانی خاطره‌ای دارد و یا شنیده است می تواند با مکتوب کردن آن در این مسابقه شرکت کند افزود: مهلت ارسال روایت ها تا 22 بهمن است.

 

وی تصریح کرد: نویسنده‌های بهترین روایت در یک دوره کارگاهی که اول اسفند آغاز می‌شود، قدم به قدم اصول نویسندگی را می‌آموزند و متن‌ها به اسم خودشان در یک مجموعه مشترک به چاپ می‌رسد.

 

شهباز تلاش برای اتحاد مسلمین را یکی از اهداف برجسته حاج قاسم دانست و اضافه کرد: این شهید بزرگوار با همین اتحاد بود که در مقابل داعش ایستاد و بر همین اساس فعالان فرهنگی و هنری به واسطه کارهای هنری باید این اهداف برجسته را هر چه بیشتر مورد تأکید قرار دهند تا همگان بدانند که راه حاج قاسم همچنان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه توجه به اهداف شهید سلیمانی می‌تواند در تداوم مکتب حاج قاسم به خصوص از بعد فرهنگی موثر واقع شود خاطر نشان کرد: حوزه هنری به عنوان نهادی اسلامی و انقلابی این مسابقه روایت‌نویسی‌ها را برگزار می‌کند.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۶۱۶۵۱۴۷۹۵۱ از طریق پیام رسان واتس‌اپ ارسال کنند.

 

کد خبر 1022377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha