تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان اندیمشک در اجرای طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر است

جهانگیری با تاکید بر لزوم ادامه تلاش جمعی برای مهار ویروس کرونا، مشارکت مردم و مسئولان و همراهی عمومی را برای مقابله با این ویروس ضروری دانست و گفت: تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان اندیمشک در اجرای طرح شهید سلیمانی و شرایط کرونایی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (دوشنبه ۱۳ بهمن) در دیدار با رئیس و کارشناسان مرکز بهداشت اندیمشک، با تقدیر از کارکنان مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک برای تلاش شبانه‌روزی و ارائه خدمات دلسوزانه به مردم در وضعیت موجود شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان در اجرای طرح شهید سلیمانی و شرایط کرونایی قابل تقدیر است.

 

فرماندار اندیمشک ضمن تاکید بر لزوم ادامه تلاش جمعی برای مهار ویروس کرونا، مشارکت مردم و مسئولان و همراهی عمومی را برای مقابله با این ویروس ضروری دانست و افزود: از ابتدای شیوع بیماری، تلاش گسترده‌ای در شهرستان اندیمشک انجام شده و این تلاش همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مجموعه بهداشت و درمان در این شرایط نقش مهمی دارد اذعان کرد: بیشترین استرس بر دوش مجموعه خدوم بهداشت و درمان است و صبوری و متانت این مجموعه در ارائه خدمات به مردم جای قدردانی دارد.

 

جهانگیری با بیان اینکه مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک همواره در کنار مجموعه بهداشت و درمان هستند و با تمام توان و تلاش برای مدیریت و مقابله با کرونا وارد عمل شده‌اند تصریح کرد: وضعیت موجود شکننده است و همه باید با همین تلاش و همدلی برای ادامه این مسیر و مهار بیماری گام برداریم و همچنین شهروندان باید کماکان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای کاهش بار کاری مجموعه بهداشت و درمان همراهی کنند.

 

وی با تشریح خدمات انجام شده طی سال‌های اخیر برای تقویت و ارتقای خدمات و امکانات حوزه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: طرح‌های قابل توجهی در شهرستان اندیمشک محقق شده است و این گام‌ها با جدیت و تلاش مضاعف ادامه دارند.

 

فرماندار اندیمشک از پیگیری و تلاش‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و یاد آور شد: تجهیزات خوبی برای شهرستان اندیمشک طی سال‌های اخیر جذب شده و رویکرد ما تحول در زیرساخت‌ها و امکانات بهداشت و درمان در جای جای این شهرستان است.

 

در ادامه «فریدون کاظمی» رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گزارشی از طرح شهید سلیمانی را ارائه کرد.

 

کد خبر 1022388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha