برگزاری مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب

هرمزپور از برگزاری مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب به همت کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) بندر آستارا خبر داد.

«سالار هرمزپور» امروز(دوشنبه، ۱۳ بهمن) با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: آینده و افق کشور و انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم به خوبی به تصویر کشیده شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) بندر آستارا بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه‌ جامع پیشرفت و اقتدار کشور دانست و افزود: اگر می‌خواهیم کشور در تمامی حوزه‌ها پیشرفت لازم را داشته باشد باید در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه گذشته را ‌گزارش و حال را توصیف و زمان آینده نظام جمهوری اسلامی را مهم ترسیم فرمودند، هر کس در این کشور دلش به خاک  و انقلاب و اسلام می تپد باید نسبت به این سه موضوع بی تفاوت نباشد.

 

هرمزپور از برگزاری مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: افرادی که می خواهند در این مسابقه شرکت کنند جهت دریافت فایل پی دی اف بیانیه گام دوم انقلاب و پاسخ نامه به کانال های آستارا خبر و صبح آستارا به آدرس @sobhe_astara  و @astarakhaabar  مراجعه کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) بندر آستارا ۱۸ بهمن را مهلت ارسال پاسخ نامه ها اعلام کرد و افزود: پاسخ ها باید به ادمین کانال های آستارا خبر و صبح آستارا ارسال شود.

 

وی تصریح کرد: به ۱۰ نفر برتر مسابقه، جایزه نقدی ۲ میلیون ریالی اهدا می شود.

 

هرمزپور خاطرنشان کرد: مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب به همت کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) و مشارکت سپاه ناحیه آستارا، اداره آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی، هیئت امنای مسجد امام سجاد(ع)، بسیج فرهنگیان، پایگاه بسیج شهید مورخی و بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

کد خبر 1022409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha