خیران برای ساخت واحدهای مسکونی نیازمندان همکاری کنند

حجت‌الاسلام حافظ‌ نیا گفت: خیران برای ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان وارد میدان عمل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(دوشنبه، ۱۳ بهمن) در جلسه‌ای که به منظور احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان و با حضور خیران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: ۴۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی آستارا احداث می‌شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه ۴۵ خانوار نیازمند مسکن، وضع اقتصادی مناسبی ندارند، افزود: خیران برای احداث واحدهای مسکونی نیازمندان وارد میدان شوند.

 

وی از خیران خواست با خرید مصالح ساختمانی، راه اندازی پویش در مجازی و افتتاح شماره حساب با سه امضا افراد معتمد، در جمع‌آوری کمک‌ها پیشتاز بوده تا واحدها قبل از عید تحویل نیازمندان شود.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا زمان جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران را محدود دانست و خاطرنشان‌کرد: گروه‌های جهادی، نیروهای بسیجی و سازمان‌های مردم نهاد نیز در احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان مشارکت کنند.

 

«کامبیز لقمانی‌مقدم» نیز در این جلسه، اظهارکرد: دولت به منظور حمایت از نیازمندان، هزینه‌ای بابت پروانه ساخت و انشعابات آب، برق و گاز واحدهای مسکونی آنها دریافت نمی‌کند.

 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا گفت:عملیات پی‌ریزی ۳۵ واحد انجام شده است.

 

کد خبر 1022443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha