مسئولان با اجرای دقیق قوانین از بروز مشکلات پیشگیری کنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان با اجرای دقیق قوانین از بروز مشکلات پیشگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر پاکدشت با حضور فرهادبشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ، محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت ، تاجیک شهردار پاکدشت ، داوودی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پاکدشت ، گلستانی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاکدشت و دیگر مسئولین شهرستان و استان در سالن جلسات شهرداری پاکدشت برگزار گردید.

فرهادبشیری رئیس فراکسیون تنقیح قوانین و مقررات کشور در این جلسه بیان کرد: در هفته گذشته پای صحبت ها و درد و دل اهالی محترم شهرک امیرالمومنین (ع) بودم و واقعا از اینکه مشکلات آنها تا کنون رفع نشده متاسفم و به جد پیگیر رفع مشکل این عزیزان به هر طریق هستیم ، این جلسه نیز بنا به قولی که به آنها داده بودم برای تسریع در رفع مشکل این شهرک برگزار شده است.

وی افزود : جلسات متعددی با مسئولین استان و کشور داشتیم و بخشی از مشکلات این شهرک مرتفع گردیده و اکنون وقت این است مشکلی که راه و شهرسازی با این شهرک دارد رفع شود.

در ادامه محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی پیرو صحبت های نماینده مردم شهرستان پاکدشت اعلام کرد که برای تسریع در رفع مشکلات شهرک امیرالمومنین(ع) تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : مسئولین اجرایی موظف هستند با اجرای دقیق قوانین از چنین مشکلاتی پیشگیری کنند و پاسخگو مردم باشند.

لازم به ذکر است، در این جلسه مشکلات دیگری از قبیل : بازنگری طرح جامع و تفضیلی ، ساخت و ساز غیرمجاز ، تعیین و تکلیف تولیت مسکن مهر امام رضا(ع) و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1022451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha