ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، علتِ پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت کشور در برابر دشمنی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان، گفت: ما باید بیندیشیم که چه کار کنیم تا فرهنگ شهادت در جامعه مخاطبِ ما ترویج و افزایش یابد، همه مسئولین باید کمک کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مخاطب نهادینه شود زیرا سرمایه گذاری در این زمینه بسیار اهمیت دارد؛ آن چیزی که باعث شد انقلاب ما پیروز شود، مقابل همه استکبار بایستد و کشور ما بتواند در مقابل همه خباثت ها و دشمنی ها دوام بیاورد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


وی اظهار داشت: متاسفانه امروزه در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضعیف عمل می کنیم، اگر امروز ما در این زمینه اقدام و تلاش نکنیم جوانان از دست ما می روند؛ امروز دشمن با تمام قوا به میدان آمده است.
حجه الاسلام حیدری افزود: ما در دوران دفاع مقدس به دلیل اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شده بود، توانستیم در زمینه های مختلف همچون جنگ های فرهنگی و اقتصادی در مقابل استکبار ایستادگی کنیم و یک الگو موفق داشتیم.

کد خبر 1022504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha