۱۱۰ پروژه عمرانی در شهرستان بشرویه افتتاح می شود

فرماندار بشرویه با بیان اینکه ۱۱۰ پروژه عمرانی در شهرستان بشرویه افتتاح می شود، گفت: از این تعداد ۴۵ پروژه در شهر و ۶۵ پروژه در روستاهای بشرویه با اعتباری بالغ بر ۴۸۵میلیارد ریال افتتاح می شوند.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در شهرستان بشرویه طی دهه مبارک فجر 126 پروژه عمرانی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: از این تعداد 110 پروژه در بخش های مختلف گازرسانی، برق، قنوات، کشاورزی، راه روستایی و گردشگری قابل افتتاح است که 45 پروژه در شهر و 65 پروژه در روستاهای بشرویه قرار دارند و برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 485 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی با اشاره به مهمترین پروژه های عمرانی قابل افتتاح طی دهه فجر گفت: یکی از مهم ترین پروژه ها بحث گازرسانی است که اعتباری حدود 24 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

 

شفیعی در ادامه عنوان کرد: برای بحث راه روستایی نیز اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال و طرح های آبیاری کم فشار و پرفشار اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

فرماندار بشرویه در پایان به تعداد پروژه های کلنگ زنی طی دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام 16 پروژه های عمرانی در بخش های مختلف کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 1022506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha