اجرای ۸۵ عنوان برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در آران و بیدگل

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) آران و بیدگل از اجرای ۸۵ عنوان برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر از سوی بسیجیان این حوزه خبر داد.

سروان پاسدار محمدرضا عبدالله آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ایام الله دهه فجر یادآور نجات مردم ایران از استبداد و استعمار و هدایت به سوی حاکمیت دین خدا در پرتو الطاف الهی به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن روز تحقق پیروزی حق علیه باطل بر ملت بزرگ و عزت ‌مند ایران اسلامی و همه‌ی ملت‌های آزاده جهان است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) آران و بیدگل افزود: اکنون انقلاب اسلامی ایران با گام‌های استوار مردم و رهبری داهیانه امامین انقلاب پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند آن به ثبات و اقتدار خود رسیده و با تعمیق هویت اسلامی، خودباوری، امید آفرینی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و اهتمام به تربیت دینی و انقلابی بستر طلوع خورشید عظمای ولایت و مصلح موعود جهانی را فراهم خواهد ساخت.

 

عبدالله آبادی در ادامه اظهار داشت: برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدمت رسانی در ایام الله دهه فجر امسال از سوی بسیجیان این حوزه برنامه ریزی شده است که مهم ترین آن توزیع ۳۸۰ بسته معیشتی میان نیازمندان، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقات فرهنگی به صورت مجازی است.

وی افزود: با توجه به عدم برگزاری برنامه شاد و طنز در طول مدت کرونا در شهرستان و به منظور تقویت روحیه نشاط همشهریان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، این حوزه با همکاری شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حوزه مقاومت بسیج کوثر جشن شادیانه فجر فاطمی را در روز جمعه ۱۷ بهمن با دعوت از رضا نیک فرجام خواننده مطرح کشوری و اجرای سرود و طنز شاد و اختتامیه جشنواره استنداپ و اجرا در سالن سپاه آران و بیدگل برگزار خواهد کرد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) آران و بیدگل خاطرنشان کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن هم بسیجیان شهرستان آران و بیدگل در ۸ منطقه به صورت همزمان جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهند کرد./

کد خبر 1022532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha