برگزاری مراسم «شبی با شهدا در محضر قرآن» در مسجد میرزای آستارا

مرمرشاهی از برگزاری مراسم «شبی با شهدا در محضر قرآن» به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بندر آستارا خبر داد.

«فرید مرمرشاهی» امروز(سه شنبه، ۱۴ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا گفت: عمل به قرآن راه نجات همه انسان هاست.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا افزود: قرآن کریم برای مومنین شفا و رحمت است و صفحه دل را از انواع گناهان و آلودگی ها پاک می کند و سعادت واقعی را به روح انسان می بخشد.

 

وی با بیان اینکه گسترش محافل انس با قرآن موجب عطرآگین شدن فضای جامعه می شود، تصریح کرد: انس با قرآن به تلاوت نیست بلکه به عمل کردن به دستورات الهی در زندگی فردی و اجتماعی است.

 

مرمرشاهی از برگزاری مراسم شبی با شهدا در محضر قرآن به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد میرزا بندر آستارا خبر داد و گفت: در این مراسم قاری بین‌المللی «امید چالاک» آیاتی از کلام الله وحی را تلاوت می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا افزود: این آیین معنوی چهارشنبه( ۱۵ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مرمرشاهی خاطرنشان کرد: مراسم معنوی شبی با شهدا در محضر قرآن به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدزاده، هیئت امناء و امام جماعت مسجد برگزار می شود.

کد خبر 1022539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha