برگزاری آیین خاطره گویی دوران انقلاب در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از آیین خاطره گویی دوران طاغوت و انقلاب همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: شهرستان جهرم در دوران انقلاب اسلامی از جمله شهرهای پشرو و پیشگام بوده و نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: نقش علمای این شهرستان در تحولات عظیم تاریخی به ویژه ارشاد و راهنمایی مردم در حرکت های انقلابی بارز بوده و جهرمی ها همواره با پشتوانه علما و روحانیون منشأ تحولات شگرف در مبارزه علیه رژیم طاغوت بوده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن نام جهرم به عنوان 11 شهرستان کشور که در آن حکومت نظامی اعلام شده است، خود گویای اهمیت این شهر در مبارزه علیه رژیم طاغوت و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

حضوری با تاکید بر اینکه این نام و نشان و افتخار عظیم جهرمی ها باید در تاریخ این شهر جاودانه باقی بماند، تصریح کرد: بازگویی خاطرات دوران انقلاب بر بازماندگان لازم و ضروری بوده و نقش مساجد در این راستا، بارز و مهم است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در راستای شناساندن این حرکت عظیم انقلابی به نسل جوان و آینده دار شهرستان جهرم، اقدام به برگزاری آیین خاطره گویی دوران انقلاب کرده است، گفت: این برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: این برنامه همراه با برگزاری آیین جشن و سرور میلاد حضرت زهرا (س)، روز چهارشنبه 15 بهمن همزمان با نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی با دعوت از اهالی مسجد و دیگر شهروندان برای شرکت در این مراسم، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به سبب شیوع بیماری کرونا، با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از جمله تاکیدات مسئولان برگزاری این مراسم است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: مولودی خوانی با نوای «فرشید میرزایی» از اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از دیگر برنامه های این مراسم است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه خاطره گویی دوران انقلاب به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1022565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha