تکریم از هنرمند توانیاب شهرستان آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر از فاطمه حمامی نصرآبادی هنرمند توانیاب عرصه نقاشی شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر از فاطمه حمامی نصرآبادی هنرمند توانیاب عرصه نقاشی شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: زادروز این هنرمند جوان و توانیاب شهرستان، با ۱۲ بهمن ماه مصادف است؛ لذا دیدار با این هنرمند توانیاب با هدف تکریم و بزرگداشت تلاش گران عرصه هنر در دهه مبارک فجر و با تمرکز بر توسعه مناسبات فرهنگی هنری برگزار شد.

 

سعید ضابطی افزود: این دیدار با هماهنگی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و به نمایندگی از وی در منزل فاطمه حمامی انجام شد. در این دیدار دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از طریق ارتباط تصویری در بستر شبکه های اجتماعی با وی ارتباط و دیدار و گفتگو کرد و تولد سی و سه سالگی این هنرمند را تبریک گفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: به علت شرایط بیماری کرونا، و به لحاظ مسائل مربوط به این هنرمند توانیاب، این دیدار با رعایت پروتکل های بهداشتی با تعداد محدودی انجام گرفت و به این هنرمند توانیاب لوح سپاس و هدیه اهدا شد.

 

ضابطی افزود: فاطمه حمامی علیرغم محدودیت جسمی، علاوه بر شهرت جهانی در نقاشی، سه کتاب در حوزه دل نوشته و شعر تالیف کرده است.

 

فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲بهمن ۱۳۶۷، هنرمندی از خطه کویری سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۸۵ درصد معلولیت از لحاظ جسمانی محدود است ولی شاهکار های نقاشی او هیچ بیننده ای را بی تفاوت نمی گذارد. او تصاویری از طبیعت، هنرمندان، بازیکنان فوتبال را با پایش نقاشی کرده‌ است و توانسته هنرهای بدیعی را خلق کند که حیرت اطرافیان را به همراه دارد. هنرمندان و نهادهای رسمی ایران و جهان از جمله توئیت رسمی لالیگا و لیونل مسی استوره فوتبال دنیا هنر این هنرمند معلول آران و بیدگل را ستوده اند./

 

 

 

کد خبر 1022569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha