کمک های مؤمنانه ناحیه امیرالمؤمنین کرمان در ایام الله دهه فجر/از توزیع دو هزار بسته معیشتی تا جهیزیه و تبلت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین( ع) کرمان گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی این بسته ها توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت با محوریت ائمه جماعات در مساجد به صورت محله محور توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا حسینخانی سه شنبه (۱۴ بهمن) در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه (بسته معیشتی) در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در راستای مقابله با کرونا از نیمه شعبان بحث کمک های مؤمنانه را شروع کردیم و تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته بین کسانی که آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا بودند، توزیع شد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین( ع) کرمان بیان کرد: در راستای طرح شهید سلیمانی نزدیک به دو هزار بسته میان افراد نیازمند و افرادی که از این ویروس منحوس آسیب دیدند و مشکل دارند، توزیع می کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه در راستای طرح شهید سلیمانی این بسته ها توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت با محوریت ائمه جماعات در مساجد به صورت محله محور توزیع خواهد شد، افزود: این ۲ هزار بسته حمایتی معیشتی در اولین مرحله از کمک های مؤمنانه دهه فجر است که ارزش ریالی هر بسته حمایتی معیشتی بالغ بر سه میلیون ریال و شامل برنج، روغن، نخود، لوبیا و ماکارونی و ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

 

 

 

سرهنگ حسینخانی ادامه داد: در کنار بسته های معیشتی و حمایتی، تهیه تبلت برای دانش آموزان و لوازم التحریر و همچنین نزدیک به ۳۰ سری جهیزیه توسط پایگاه ها آماده شده که در این ایام و تا پایان دهه فجر در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

 

 

اظهار کرد: کمک های نقدی از پایگاه های بسیج ،خیرین، مساجد و هیئت ها جمع آوری و در قالب اقلام خریداری و با محوریت مساجد توزیع خواهند شد.

کد خبر 1022598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha