برگزاری ۱۲۰۰برنامه فرهنگی در دهه فجر/فعالیت ۳۲۹پایگاه بسیج برای مهار کرونا

شریفی با اعلام اینکه ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی در دهه فجر برگزار می‌شود، گفت:همچنین دراستای رزمایش کمک مومنانه ۱۵۰۰ سبد کالای معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید ابراهیم شریفی» امروز(۱۴بهمن) در نشست خبری با تبریک ایام‌الله دهه فجر، این دهه را فرصت بازنگری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های این انقلاب کنار زدن ناپاکی‌ها است.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ساری بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 42 سال بر کسی پوشیده نیست، افزود: در نظر تحلیل پردازان غربی، پیروزی انقلاب اسلامی زلزله ویرانگر برجهان غرب بوده اما در تعبیر ما انقلاب اسلامی بارقه‌ای امید در دل ستمدیدگان جهان بوده است.


وی انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل جوان و امروزی ضروری دانست و اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان از دیگر ضروریات عنوان کرد و گفت: امروز مسئولان موظف هستند به کار مردم رسیدگی کنند هرگونه سستی در کار مردم؛ خیانت است.

 

شریفی تأکید کرد که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی تنها گوش به‌فرمان بودن ولی‌فقیه است.

 

وی افزود: امروز ایران اسلامی به جایی رسید که بدون اتکا به غرب و قدرت‌های بزرگ جهانی به رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها رسیده است.

 

شریفی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان دی‌ماه با کمک مردم، خیرین، مسئولان و نیروهای بسیجی بالغ بر 5 هزار بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه به افراد نیازمند شهرستان ساری کمک شد.

 

وی به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: 329 پایگاه مقاومت در قالب 730 تیم  در بخش‌های رصد، حمایتی، مراقبتی و نظارتی فعالیت می‌کنند.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ساری گفت: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی از جمعیت بیش از 72 هزار نفر شهرستان ساری 24 هزار و 657 نفر پایش شدند که تاکنون 5 هزار مشکوک به کرونا شناسایی شدند.


شریفی در تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت: 8 واحد خانه محروم و 4 گلزار شهدا در ایام در شهرستان ساری افتتاح می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه 1200 برنامه فرهنگی در دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: 1500 سبد کالای معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود.


شریفی ادامه داد: همچنین 20 قلم کالا در همین ایام به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود.

کد خبر 1022635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha