افزایش رایگان ۴۰ گیگابایتی حجم سرویس اینترنت مدارس فارس

سهرابی گفت: با هدف رفع مشکل کمبود حجم اینترنت برای برخی از مدارس فارس برای ارائه آموزش های مجازی، حجم سرویس اینترنت مدارس ماهانه ۴۰ گیگابایت به صورت رایگان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (سه شنبه 14 بهمن) از ارتقای حجم رایگان اینترنت ثابت ماهانه مدارس استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: با هدف رفع مشکل کمبود حجم اینترنت ماهانه برای برخی از مدارس برای آموزش های مجازی، حجم سرویس ADSL مدارسی که سرویس اینترنت خود را از شرکت مخابرات ایران دریافت کرده اند 40 گیگابایت به صورت رایگان افزایش یافته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: بدین ترتیب حجم رایگان اینترنت برای مدارس به70 گیگابایت افزایش یافته است و تا کنون سه هزار و 952 مدرسه شهری و روستایی در استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پهن باند رایگان متصل شده اند.

وی با اشاره به مدارسی که مشمول این طرح شده اند، عنوان کرد: 2هزار و 915 مدرسه در فارس توسط مخابرات به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و یک هزار و 37 مدرسه نیز از طریق اپراتور های همراه اول، ایرانسل و های وب به این شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

کد خبر 1022650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha