دهه فجر فرصت بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی است

عسگری با اشاره به اهمیت باور به جایگاه حقیقی و واقعی مردم از طرف مسئولان گفت: دهه فجر فرصت بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی است.

« مهدی عسکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت دهه فجر و گرامیداشت آن گفت: توصیه ها و منویات حضرت امام خمینی(ره) یکی از مسائل مهمی است که امروزه مورد غفلت مسئولان است.

 

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد افزود: دهه فجر به واقع فرصت بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی ایران است که برگرفته از باورهای ایمانی و الهی است.

 

وی با اشاره به ضرورت تبیین تفکر و روحیه انقلابی بیان کرد: امیدوارم که گرامیداشت دهه فجر از یک برنامه تشریفاتی فراتر رود و با هدف عالی تبیین تفکر و روحیه انقلاب برگزار شود.

 

وی اظهار کرد: متأسفانه توصیه ها، آموزه ها و منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی با غفلت مسئولان مورد بی توجهی قرار گرفته است که اهم آن باور واقعی به جایگاه مردم است.

 

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد عنوان کرد: مردم مهمترین عنصر اساسی در جریان شکل گیری انقلاب بودند و امروز با باور واقعی به جایگاه آنان نه یک باور تشریفاتی و ظاهری می توان انتظار داشت که شاهد امتداد جریان انقلاب اسلامی باشیم.

 

موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی اولویت دار طرح شفافیت

 

وی در بخش دیگر گفت و گو با اعلام خبر موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی اولویت دار طرح شفافیت بیان کرد: طی جلسه علنی مجلس با 154 رأی موافق همچنین 54 رأی مخالف و هفت رأی ممتنع با بررسی اولویت دار طرح شفافیت آراء نمایندگان موافقت شد.

 

عسکری خاطرنشان کرد: طرح شفافیت برعملکرد مسئولان از جمله مطالبات جدی مردم از مجلس است که از ابتدای مجلس یازدهم مطرح شد و در کمیسیون آئین نامه به صورت تفضیلی مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

کد خبر 1022658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha