حرکت کاروان قرآنی از زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام کاظمی از حرکت کاروان قرآنی از زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خمین خبر داد.

حجت الاسلام« عباس کاظمی» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی، آموزشی و ... در شهرستان خمین با همکاری دستگاه ها و ارگان های مختلف خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شهر خمین زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی است به همین دلیل برنامه ها هر ساله در این شهر به صورت کشوری و با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین با اشاره به اینکه حرکت کاروان قرآنی از خمین از مهمترین برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر امسال است، افزود: این کاروان متشکل از قاریان و حافظان برجسته کشوری و استانی، بانوان گروه فکری و قرآنی اندیشه ورز، پیشکسوتان قرآنی و همچنین کودکان حافظ قرآن است.

 

وی با اشاره به اینکه این کاروان قرآنی همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) در شهر خمین حضور یافته و پس از حضور و بازدید از بیت تاریخی امام در برنامه های قرآنی شرکت می کنند، ادامه داد: برنامه کاروان قرآنی در روز ۱۵بهمن از بیت تاریخی امام از ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه آغاز و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این برنامه به صورت زنده از شبکه استانی آفتاب، سراسری و شبکه قرآن پخش می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین، برگزاری محفل تلاوت قرآن توسط قاریان پیشکسوت و برجسته استانی و کشوری، قرائت قرآن توسط حافظ نوجوان و ... را از برنامه های این روز دانست.

 

حجت الاسلام عباسی اضافه کرد: پس از اتمام برنامه کاروان قرآنی از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین به سمت استان های دیگر کشور حرکت کرده و در مسیر خود برنامه های قرآنی به منظور تبیین فرهنگ و معارف نورانی کلام وحی برگزار می کنند.

کد خبر 1022709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha