بهره برداری و کلنگ‌زنی ۱۰۷پروژه در دهه فجر

محمدی از کلنگ زنی و بهره برداری از ۱۰۷ پروژه در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۴۳۷میلیارد تومان در شهرستان سربیشه خبر داد.

«محمد محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجندبا اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۰۷پروژه با اعتبار ۴۳۷میلیارد تومان در دهه فجر امسال، گفت: از این تعداد ۹۵ پروژه با اعتبار حدود ۱۶۰میلیارد تومان افتتاح می شود و ۱۲طرح و پروژه هم با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیون تومان عملیات اجرايي آن آغاز می شود.

 

فرماندار سربیشه افزود:با توجه به ضرورت و رفع محرومیت از مناطق روستایی تعداد ۷۷پروژه با اعتبار ۱۶۰میلیون تومان در مناطق روستایی افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه با وجود سیاست های کلان نظام و تدابير دولت در جهت توسعه اقتصادی با همراهی بخش خصوصی و افزایش تولید و اشتغال به عنوان اولویت مدنظر بوده است، گفت: از مجموع پروژه های افتتاحی و کلنگ‌زنی ۴۸ پروژه با اعتبار حدود ۳۴۰میلیارد تومان در حوزه‌ اقتصادی می‌باشد و  ۲۶ پروژه با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال درحوزه زیرساختی و ۲۰ پروژه با اعتبار ۴۰میلیارد ریال در حوزه‌ خدمات شهری و روستایی است.

 

به گفته وی با توجه به تنوع جغرافیایی پروژه ها تمامی جمعیت شهرستان از این پروژه ها بهرمند خواهد شد و در نتیجه با اجراي پروژه هاي فوق ۱۲۶۷فرصت شغلي جدید ایجاد یا تثبیت خواهد شد.

 

فرماندار سربیشه از شاخص ترین پروژه های شهرستان سربیشه به بهره برداری و آغاز چندین طرح توسعه در مجموعه کارخانه اکسید منیزیم سربیشه با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی گلخانه ۱۰ هکتاری کشت و صنعت بیدمشک با اعتبار ۹۳۷میلیارد ریال، بهره برداری از شبکه گاز رسانی به ۸۰ روستای شهرستان سربیشه با اعتبار ۶۲۰میلیارد ریال اشاره کرد.

کد خبر 1022728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha