۱۰۰درصد خانوار شهري استان زنجان از گاز طبيعي بهره مند است

به گفته احمدلو با همت بلند و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم گاز زنجان در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی۱۰۰ درصد خانوار شهري و ۴/۸۸ درصد خانوار روستايي استان از نعمت گاز طبيعي بهره مند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در حال حاضر همه 21 شهرستان با 100 درصد جمعيت شهري و 602 روستای استان با 4/88 درصد خانوار روستايي از گاز طبیعی استفاده می کنند؛ افزود: در مجموع 2/96 درصد خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل است.

 

موسی احمدلو با بیان اینکه پس از پيروزي انقلاب اسلامي در حوزه گازرسانی اقدامات قابل توجهي در سطح کشور و استان زنجان اتفاق افتاده است و دهه فجر فرصتي مغتنم براي بازخواني انقلاب شكوهمند اسلامي و دستاوردهاي آن در عرصه هاي گوناگون است؛ تصریح داشت: گاز زنجان دهه فجر امسال با افتتاح گازرساني به 9 روستا و50 واحد صنعتي و توليدي در خدمت هم استانی های عزیز است.

 

وی اعلام کرد: در مجموع بيش از 15ميليارد و 51 ميليون تومان اعتبار براي اين طرح ها اختصاص يافته است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اينكه با احتساب 9 پروژه روستایی قابل افتتاح در دهه فجر با 512 خانوار؛ مجموع روستاهای بهره مند از گاز در سطح استان به 602 روستا با 94 هزار و 89 خانوار مي رسد؛ تصريح داشت: 10 ميليارد و240 ميليون تومان اعتبار برای گازرسانی به اين روستاها هزینه شده است.

 

احمدلو همچنين از افتتاح طرح گازرسانی به 50 واحد صنعتی و تولیدی با صرف اعتباري بيش از 4 ميليارد و 811 ميليون تومان در استان خبر داد و گفت: با اين اقدام؛ مجموع واحدهاي صنعتي و توليدي بهره مند از گاز در استان زنجان به 2 هزار و 161 واحد مي رسد.

 

وي با اشاره به اينكه عملکرد صنعت گاز با وجود همه فشارها و تحريم هاي وارده در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، درخشان و قابل توجه بوده و اقدامات انقلابی زیادی در گازرسانی به اقصي نقاط كشور به انجام رسيده است؛ ابراز داشت: در استان زنجان نيز خدمات رسانی پایدار و توسعه شبکه گازرسانی به منظور محرومیت زدایی؛ با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالي) همواره سرلوحه تمامی برنامه هاي شركت گاز زنجان بوده است.

 

احمـدلو با بيان اينكه یکی از مهمترين مطالبات مردم در تمامی استان های کشور استفاده از سوخت پاک و ارزان گاز است؛ افزود: در حال حاضر و در جشن 42 سالگي انقلاب اسلامي ايران؛ گاز زنجان مفتخر است با اجراي 593 كيلومتر خطوط انتقال، اجراي 6 هزار و 940 كيلومتر شبكه و خط تغذيه و نصب 193 هزار و 901 انشعاب شهری و روستایی؛ به365 هزار و 55 مصرف كننده خانگي، تجاري عمده و صنعتي، خدمات ارائه مي کند.

کد خبر 1022729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha