اعضای هلال احمر در شرایط کرونا اثرگذاری قابل توجهی داشته اند

متانی از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان اثر گذاری خوبی در شرایط کرونایی ثبت کردند که قدردان زحمات همه اعضای افتخاری هلال احمر هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در نشست با جوانان منتخب هلال احمر استان زنجان اظهار کرد:اقداماتی سازمان امداد و نجات برای امدادگران داشته است که یکی از این موضوعات پیگیری برای جذب امدادگران و نجاتگران است.

 

سعید متانی ادامه داد:  کارهای اولیه و هماهنگی برای جذب یکهزار نفر از نیروهای جوانان، امدادگران و داوطلبان  را سازمان امداد  و نجات انجام داده که برگزاری این ازمون به حتم انجام خواهد شد که تشریفات اداری را طی می کنند و در بخش دوم  بکارگیری درجات ایثار است که به صورت قرارداد ساعتی بوده و مقدمات کار انجام شده است.

 

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از افزایش 10درصد حق ایاب و ذهاب امدادگران خبر داد و گفت: این مهم امسال محقق شد و تجهیزات انفرادی را به استانها تخصیص دادیم.

 

متانی به باشگاه امدادگران اشاره کرد و ادامه داد: بنابه دلایلی این باشگاه فعالیتی نداشته و‌ مجدد فعالیت خو را آغاز کرده که این مهم فرصتی برای امدادگران و نجاتگران است، مهمترین اهداف و فعالیت باشگاه گسترش فعالیت خدمات داوطلبانه است که باید جذب ورودی نیروهای عملیاتی و امدادی باشیم.

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم نیروهای جوانی که شرایط امداد و نجات را دارند بر اساس مراسم تحلیفی که انجام می شود امدادگران با مهارت و مجرب را در امداد افزایش دهیم که این مهم باید در دستور کار باشگاه امدادگران قرار گیرد.

 

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بر استفاده از توان حرفه ای امدادگران و‌ نجاتگران تاکید کرد و افزود: نیروهای امدادی هلال احمر حتی در حوزه جوانان و داوطلبان افرادی هستند که کارهای حرفه ای و مهندسی معکوس خیلی خوبی را در فعالیت ها و برنامه ها و تجهیزات امداد و نجات دارند باید باشگاه امدادگران و نجاتگران آن را شناسایی و جذب کند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و‌ روز‌ مادر  گفت:  اعتقاد دارم که اعضای افتخاری هلال احمر در بخش جوانان، داوطلبان و امدادگران موجودیت پایه و اساس هلال احمر  محسوب می شوند.

 

علی طاهری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر سازمان مردم نهاد بزرگی است، اظهارداشت: پایه  و اساس این تشکل مردم نهاد و موجودیت آن وابسته به اعضا است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ‌ردیف بودجه ای برای خرید کتاب برای کتابخانه جمعیت هلال احمر استان تخصیص یابد و سالن ورزشی هلال زنجان نیز نیازمند تعمیرات اساسی دارد که این مهم مرتفع شود اعضای هلال می توانند از این فضا استفاده کنند.

کد خبر 1022759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha