۱۰ محفل قرآنی ویژه دهه فجر در کاشان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از اجرای ۱۰ محفل قرآنی در بقاع متبرکه کاشان در طول دهه فجر خبر داد.

مسلم محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۰ محفل قرآنی در شهرستان کاشان برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان افزود: این برنامه ها توسط کمیته های قرآن و نهج البلاغه و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر برنامه ریزی شده و در قالب ویژه برنامه‌های قرآنی دهه فجر اجرا خواهد شد.

 

محمودزاده افزود: برنامه های امسال دهه فجر به دلیل شیوع کرونا با شرایط خاصی به صورت محدود و با رویکرد تقویت برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود و  همه توان خود را برای برگزاری برنامه‌های با کیفیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار بسته ایم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان افزود: پخش ندای الله اکبر از بلندگوی حرم‌های مطهر، دیدار با خانواده شهدا، آئین غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و گلزار شهدای مدفون در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر است.

 

محمودزاده در ادامه بیان داشت: رونمایی از دو کلیپ و نماهنگ ویژه همراه با پخش از شبکه اصفهان به نام‌های ایران و شهدا نیز در این دهه انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم گرامی داشت دهه فجر در بقاع متبرکه به صورت مجازی و حضوری با جمعیت محدود خواهد بود، اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه‌ها را از شبکه‌های مجازی بقاع متبرکه دنبال کنند./

کد خبر 1022802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha