۳۱ مسکن ویژه مددجویان بهزیستی خوسف احداث می شود

مجیدی گفت: ۳۱ مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی در شهرستان خوسف ساخته می شود که تاکنون دو واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

«مهدی مجیدی» امروز (14 بهمن) در حاشیه مراسم افتتاح دو خانه مسکن محرومین در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: بهزیستی در سه مورد مسکن محرومین، مسکن سرپرست خانوار و مسکن معتادان بهبود یافته تسهیلاتی را پرداخت می کند.

 

رئیس بهزیستی شهرستان خوسف بیان کرد: 31 واحد مسکن در شهرستان خوسف برای مددجویان بهزیستی ساخته می شود که از این تعداد 10 واحد ویژه خانوارهای دارای دو فرزند معلول، 6 مسکن برای مددجویان عادی و 15 واحد مسکن در قالب مسکن محرومین در دست ساخت است.

 

رئیس بهزیستی شهرستان خوسف از احداث 10 مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: تاکنون دو واحد از این تعداد به افراد تحویل داده شده است.

 

مجیدی از معرفی 22 متقاضی جدید مسکن در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: از این تعداد 6 خانوار دارای دو فرزند معلول و 16 مددجو نیز متقاضی مسکن محرومین هستند.

 

وی با اشاره به افتتاح دو واحد مسکن مددجویان بهزیستی در روستای کلاته ملک خوسف گفت: برای ساخت این دو واحد تاکنون 430 میلیون ریال تسهیلات مسکن، 160 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض محرومین و 140 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض بهزیستی پرداخت شده است.

 

رئیس بهزیستی شهرستان خوسف تصریح کرد: در مجموع برای ساخت دو واحد مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

 

 

کد خبر 1022836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha