کلید ۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لنگرودی واگذار شد

سعیدی گفت: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۵ واحد مسکونی در اطاقور، شلمان، کومله و کوشالشاه به مددجویان بهزیستی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر که به نام " انقلاب اسلامی، جوان ایرانی، امید و خودباوری ، پیشرفت علمی نامگذاری شده است، پنج واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و ساماندهی گلزار شهدا در بالامحله شلمان با حضور فرماندار لنگرود به بهره برداری رسید.

 

« زهرا سعیدی »  در حاشیه افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پنج واحد مسکونی همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در اطاقور، شلمان، کومله و کوشالشاه به مددجویان بهزیستی واگذار شد.


سرپرست اداره بهزیستی شهرستان لنگرود، زیربنای هر واحد را ۵۰ متر مربع اعلام و تصریح کرد: علاوه بر تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی با نرخ بهره پنج درصد، ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض بهزیستی به این خانواده ها تعلق گرفت که در نهایت با سهم آورده مددجو و کمک خیرین این واحدها به بهره برداری رسید.

 

سعیدی ادامه داد: کلیه عوارض مربوط به اخذ پروانه ساختمان وحق انشعاب آب و برق و گاز  رایگان هست.

 

 

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی شهرستان واگذار شد، اظهار کرد: کلنگ هشت واحد دیگر برای معلولین شدید و خیلی شدید توسط  قرارگاه سازندگی خانم الانبیا (ص) به زودی زده می شود.

 

سعیدی از احداث ۱۹ واحد مسکوتی در قالب طرح ویژه خبر داد و گفت: این تعداد از واحدها در روستاهای حومه لنگرود احداث خواهد شد که پروانه ساخت این واحد ها دریافت و پی ریزی آغاز شده و برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که طبق برنامه ریزی پیش بینی شده ظرف مدت شش ماه به مددجویان واگذار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1022858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha